If Scotland becomes independent,what language will be?

MacDonald   Sat Sep 13, 2008 12:42 pm GMT
I bet it will be German!
Guest   Sat Sep 13, 2008 1:26 pm GMT
No, German will be the language of England, when it becomes a monarchy again.
Skippy   Sat Sep 13, 2008 3:04 pm GMT
It would probably be English, although eventually Scots would be adopted. Scottish Gaelic may eventually be added as a second official language, although it would probably necessitate a higher percentage of speakers in Scotland.
Guest   Sun Sep 14, 2008 12:33 am GMT
Why would independence make them want to speak Scots or Gaelic if they don't want to now? Ireland doesn't speak Irish and it is independent....
Guest   Sun Sep 14, 2008 3:44 am GMT
anybody have any examples of "scots" to share?

I've never heard this language.
Guest   Sun Sep 14, 2008 4:26 am GMT
Lib Dem Leader Caas for Mair Siller for Scots

Leader o the Liberal Democrats and MSP for Shetland, Tavish Scott MSP, has ludgit a motion demandin that the Govrenment supports the Scots leid.

Shetland ForWirds raised concerns wi Mr Scott that cuts in the Scottish Airts Cooncil's siller cuid be catastrophic for the Scots Language Centre and the Scottish National Dictionar. Baith are vital organisations in the fecht tae hain the Scots leid and its mony rich local byleids.

Commentin, Mr Scott said:

“The Culture Meinister spoke warmly aboot Scots leid, statin in Pairliament that it is pairt of oor identity and heritage and suggestit that wir national leids shuid be vailuit like ony ither spoken leids.

“I gree. Sae whit wey has the Scottish Govrenment no supportit and encouragit organisations that fecht tae hain wir leids, raither nor allooin the Scottish Airts Cooncil tae sned the siller for the Scots Langage Centre and the Scottish National Dictionars?

“In ma ain constituency, Shetland ForWirds is wirking haird tae mak shair that the rich Shetland byleid survives as a spoken and written tongue in the islands. The rich diversity o langage we hae ootower Scotland is something tae be vailuit. It maun be hainit.”

http://www.scotslanguage.com/articles/news/all/1028/Lib+Dem+Leader+Calls+for+More+Funding+for+Scots
Guest   Sun Sep 14, 2008 4:55 am GMT