pourriez-vous classer vos langues préférées par ordre?

Larissa   Sun Dec 11, 2005 6:24 pm GMT
si je devais classer mes langues préférées par ordre ca serait:
1. russe
2.anglais
3.espagnol
4.italien
5.francais

et puis le portugais et l'allemand ne font pas partie de mes langues préférées mais si je devais les classer ca serait:
6.portugais
7.allemand
et vous ca serait quoi votre classement? j'espère d'avoir plein de commentaires! a bientot
Sander   Sun Dec 11, 2005 6:30 pm GMT
Do you know how many languages exist? Over 6000.So I would suggest you limit the classification to a particular group.In your case IndoEuropean since you didn't went out of that group (wich is a pity really)
____________________
http://www.langcafe.net/
Larissa   Sun Dec 11, 2005 6:36 pm GMT
Sander can i see your classification of 6000 languages then? loool
Sander   Sun Dec 11, 2005 6:41 pm GMT
There's no need to be rude Larissa.

My point is that you want people to classify languages according to their preferences.Not only do you limit all your 'favourites' to the IE group you also leave out the vast bulk of languages other than the ones you mentioned.Therefore I suggest you pick another subject like 'your favourite IE language' or ' your favourite (Northern/Southern/Eastern/Western) European tongue'.
Larissa   Sun Dec 11, 2005 6:46 pm GMT
Sander tu sais quoi? si le sujet ne te plait pas ne réponds pas et c'est tout le problème est résolu je n'oblige personne a répondre si le sujet ne leur plait pas voila
cordialement
Sander   Sun Dec 11, 2005 6:52 pm GMT
The way you assume I speak French disappoints me.It only shows a bit of your personality as can be seen the rest of your last responds:Arrogance.

If I could only reply to posts I agree with (thought I don't see how to agree on titles ... like this one) then I wouldn't have 1516 hits for my name.
Larissa   Sun Dec 11, 2005 7:04 pm GMT
excusez-moi j'aurai une faveur a demander est-ce que vous pourriez traduire mon poste d'au dessus en anglais pour Sander s'il vous plait car je ne suis pas très bonne en traduction merci
Sander   Sun Dec 11, 2005 7:08 pm GMT
Yes could you do that? Apparently "Miss 'I love to meet new people as long as they obey me' " Candy if you're still around I'm pretty sure I got what she wrote but, you never know do you?, could you translate it for me?
Larissa   Sun Dec 11, 2005 7:13 pm GMT
Sander "Miss 'I love to meet new people as long as they obey me' alors la je vais te dire que j'ai pas donner d'ordre j'ai demandé poliment j'ai dit "est-ce que vous pourriez " ce qui est une question de politesse au cas ou si tu ne le saurais pas et la je te demande pour la dernière fois est-ce que tu pourrais arreter de répodre a mes topics please! merci
Sander   Sun Dec 11, 2005 7:17 pm GMT
Het kan mij geen moer schelen wat je denkt,wil of verwacht.Ik hoef mij aan niemand aan te passen.Geloof je nu werkelijk dat jij hier even de dienst uit kan komen maken?!
Larissa   Sun Dec 11, 2005 7:22 pm GMT
bon assez Sander tu peux ecrire tout ce que tu veux je m'en fous
Sander   Sun Dec 11, 2005 7:24 pm GMT
She expects everybody to understand her language yet she laughs at yours.Great display of character 'Latrissa'.
Larissa   Sun Dec 11, 2005 7:39 pm GMT
alors enfin pourrais-je avoir un vrai classement de quelqu'un please?
Bleh   Sun Dec 11, 2005 7:39 pm GMT
I fail to see where anyone laughed at your language, Sander.
Sander   Sun Dec 11, 2005 7:42 pm GMT
Larissa why are you using 2 names? Or is it just coincidence that 'bleh' has always posted right after you did?